Karadeniz Ereğli ilçesi Organize Sanayi Bölgesinde 6 işçinin yedikleri yemekten zehirlendikleri iddia edildi.
Olay Organize Sanayi Bölgesinde ki bir fabrikada meydana geldi. İddiaya göre öğle saatlerinde yemeklerini yiyen işçilerden 6’sı bir süre sonra rahatsızlandı. 6 işçi vakit kaybetmeden hastaneye kaldırılırken işçilerin yedikleri yemekten zehirledikleri iddia edildi. Tarım ilçe müdürlüğü ekiplerinin yemeklerden numune aldığı öğrenildi.
ASAYİŞ
1 saat önceGÜNCEL
1 saat önceGÜNCEL
8 saat önceGÜNCEL
9 saat önceGÜNCEL
9 saat önceGÜNCEL
9 saat önceASAYİŞ
10 saat önce
3
İDDİANAMADE TOPLAM 203 YIL HAPİS İSTENDİ…
573 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.