Kdz. Ereğli Belediyesi ve Kızılay işbirliği kapsamında Kan Bağışı kampanyası düzenlendi.
5 Temmuz Cuma saat 11.00 ile 21.00 arasında Atatürk Anıtı önünde Kdz. Ereğli Belediyesi ve Kızılay işbirliği kapsamında düzenlenecek olan Kan Bağışı kampanyasına tüm halkımız davetlidir.
GÜNCEL
2 saat önceGÜNCEL
3 saat önceGÜNCEL
3 saat önceGÜNCEL
3 saat önceASAYİŞ
4 saat önceASAYİŞ
4 saat önceASAYİŞ
4 saat önce