Gülüç Belediye Başkanı Atilla Tarık Semiz, 3 Aralık Dünya Engelliler Günü dolayısıyla Gülüç Belediyesi Düğün Salonu’nda anlamlı bir etkinlik düzenledi.
Etkinliğe Gülüç Belediyesi Meclis Üyeleri Sadık Recep Kara, Yasemin Çakır, Torun, Ferit Ersözoğlu, Şevki Aydınlı Uzunmehmet Yurt Müdürü Yıldız Okur, Ereğli özel eğitim meslek okulu müdürü Mesut Rahmi Cinemre, Değerli öğretmenlerimiz ve çok sayıda veli ile öğrenci katıldı. Etkinlik sırasında Başkan Semiz, katılımcılarla birlikte eğlenceli anlar yaşadı. Programın sonunda Başkan Semiz, Engelliler Günü’ne dikkat çekerek farkındalık mesajı paylaştı ve etkinliğe katılan herkese teşekkür etti.




ASAYİŞ
52 dakika önceGÜNCEL
52 dakika önceGÜNCEL
7 saat önceGÜNCEL
8 saat önceGÜNCEL
8 saat önceGÜNCEL
8 saat önceASAYİŞ
9 saat önceVeri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.