Karadeniz Ereğli ilçesinde gece saatlerinde meydana gelen trafik kazasında otomobil kullanılamaz hale geldi.
Kaza gece saatlerinde Kışla Mahallesi Kışla kavşağında meydana geldi. İddiaya göre Gülüç istikametinden Ereğli istikametine giden otomobil, sürücüsünün direksiyon hâkimiyetini kaybetmesi sonucu refüje çarparak yolda dönmeye başladı. Kazayı gören vatandaşlar sağlık ekiplerine haber verirken sürücünün yardımına koştu. Kısa sürede olay yerine gelen sağlık ve polis ekipleri sürücüyü ambulansa aldı. Sürücünün yaralı olmadığını söylemesi üzerine sağlık ekipleri olay yerinden ayrıldı. Hurdaya dönen otomobil kaza yerinden kaldırılırken, otomobilin kaldırılmasının ardından trafik akışı normale döndü.
GÜNCEL
3 saat önceASAYİŞ
3 saat önceGÜNCEL
3 saat önceASAYİŞ
3 saat önceGÜNCEL
3 saat önceGÜNCEL
3 saat önceGÜNCEL
3 saat önce
2
İDDİANAMADE TOPLAM 203 YIL HAPİS İSTENDİ…
565 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.