KDZ. EREĞLİ BELEDİYESPOR’DA TRANSFER DÖNEMİ BAŞLADI
129 okunma

KDZ. EREĞLİ BELEDİYESPOR’DA TRANSFER DÖNEMİ BAŞLADI

ABONE OL
Temmuz 8, 2025 15:00
KDZ. EREĞLİ BELEDİYESPOR’DA TRANSFER DÖNEMİ BAŞLADI
0

BEĞENDİM

ABONE OL
Reklam

25 Haziran’da gerçekleştirilen genel kurulun ardından göreve gelen yeni yönetim kurulu, çalışmalarına hızla başladı. 2025-2026 sezonunda TFF 3. Lig’de mücadele edecek olan Kdz. Ereğli Belediyespor’da, geçtiğimiz sezon Bölgesel Amatör Lig 5. Grup’ta kazanılan şampiyonluğun ardından profesyonel lig heyecanı tüm kentte büyük coşkuyla karşılandı.

Kulüp Başkanı Recep Yılmaz, iç transferde anlaşma sağlanan futbolcular Cömert Kandemir ve Kaan Yıldırım için düzenlenen imza töreni sonrası yaptığı açıklamada, hedeflerinin sürdürülebilir bir başarı ve profesyonel ligde kalıcı olmak olduğunu vurguladı.

Başkan Yılmaz açıklamasında şu ifadeleri kullandı:

“23 yıl aradan sonra gelen bu profesyonellik heyecanı, şehrimizde ve camiamızda büyük bir mutluluk yaşattı. Artık bu başarıyı kalıcı hale getirmek en büyük amacımız. Kadromuzda yapılanmaya başladık ve bugün itibarıyla transfer çalışmalarımıza resmen başladık. En doğru, en istikrarlı ve en güçlü kadroyu oluşturacağımıza tüm kalbimizle inanıyoruz.”

Yılmaz, açıklamasında desteklerinden dolayı Zonguldak Milletvekili Saffet Bozkurt ile Karadeniz Ereğli Belediye Başkanı Halil Posbıyık’a da teşekkür ederek, şunları söyledi:

“Sayın vekilimiz Saffet Bozkurt ve Belediye Başkanımız Halil Posbıyık bu süreçte bize inanılmaz bir cesaret verdiler. Bizlere, bu şehrin evlatları olarak bu kulübe hizmet etmenin önemini hissettirdiler. Biz de bu görevi en iyi şekilde yerine getirmek için var gücümüzle çalışacağız.”

Taraftarlara da seslenen Başkan Yılmaz, takıma olan inancın ve desteğin artarak sürmesini istedi:

“Geçen yıldan daha istekli, daha heyecanlı bir takım kuracağımızın sözünü veriyoruz. Bu yolda herkese kapımız açık. Maddi ve manevi destek veren herkese teşekkür ediyoruz. Biz bu ateşten gömleği giymedik; ateşe gömleksiz yürüdük. Allah’ın izniyle ve sizlerin desteğiyle başaramayacağımız hiçbir şey yok.”

CÖMERT KANDEMİR VE KAAN YILDIRIM İMZA TÖRENİNDE KONUŞTU

CÖMERT KANDEMİR; ”EVİMDE OLDUĞUM İÇİN ÇOK MUTLUYUM”

KAAN YILDIRIM; “HEPİMİZ İÇİN GÜZEL BİR SEZON OLUR”

En az 10 karakter gerekli


HIZLI YORUM YAP

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.