Zonguldak Ereğli’de İlçe Trafik Komisyonu Toplantısı, Kaymakam Fatih Yılmaz başkanlığında ilgili kurum temsilcilerinin katılımıyla gerçekleştirildi.
Toplantıda ilçenin farklı noktalarındaki trafik düzenine ilişkin gündem maddeleri ele alındı. Kıyıcak Mahallesi’nde beton taşıyan araçların geçişleri, köy otobüslerine yönelik talepler, ilçe genelindeki park alanları, yaya geçitleri ve hız kesicilerle ilgili konular görüşüldü.
Görüşmelerde, trafik güvenliğinin artırılması ve vatandaşlardan gelen talepler doğrultusunda yapılabilecek çalışmalar değerlendirildi. Toplantı sonunda ilgili kurumlara gerekli çalışmaların yürütülmesi konusunda talimat verildi.
Yetkililer, can ve mal güvenliğinin korunmasına yönelik trafik düzeni ve güvenliğini artırmaya yönelik çalışmaların sürdürüleceğini belirtti.
GÜNCEL
46 dakika önceGÜNCEL
49 dakika önceGÜNCEL
51 dakika önceGÜNCEL
52 dakika önceASAYİŞ
55 dakika önceASAYİŞ
57 dakika önceASAYİŞ
59 dakika önceVeri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.