Otomobil seyir halindeyken alev aldı…
34 okunma

Otomobil seyir halindeyken alev aldı…

ABONE OL
Haziran 8, 2026 12:54
Otomobil seyir halindeyken alev aldı…
0

BEĞENDİM

ABONE OL
Reklam

Karadeniz Ereğli ilçesinde seyir halindeki otomobil aniden alev aldı. Yaşanan o anlar güvenlik kamerasına saniye saniye yansıdı.

Olay ilçeye bağlı Elmatepe Mahallesi’nde meydana geldi. İddiaya göre Ereğli İstikametinden Gülüç istikametine giden Tofaş Marka otomobil, seyir halinde iken aniden alev aldı. Araçtakiler inerek yangına müdahale etmeye çalıştı. Vatandaşlar taşıdıkları su ile yangına müdhale etmek isterken, bu sırada olay yerine gelen itfaiye ekipleri de yangına müdahale etti. Olayda yaralanan olmazken, o anlar güvenlik kamerasına yansıdı.

En az 10 karakter gerekli


HIZLI YORUM YAP

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.