Karadeniz Ereğli ilçesinde seyir halindeki otomobil aniden alev aldı. Yaşanan o anlar güvenlik kamerasına saniye saniye yansıdı.
Olay ilçeye bağlı Elmatepe Mahallesi’nde meydana geldi. İddiaya göre Ereğli İstikametinden Gülüç istikametine giden Tofaş Marka otomobil, seyir halinde iken aniden alev aldı. Araçtakiler inerek yangına müdahale etmeye çalıştı. Vatandaşlar taşıdıkları su ile yangına müdhale etmek isterken, bu sırada olay yerine gelen itfaiye ekipleri de yangına müdahale etti. Olayda yaralanan olmazken, o anlar güvenlik kamerasına yansıdı.
GÜNCEL
11 saat önceGÜNCEL
11 saat önceGÜNCEL
11 saat önceGÜNCEL
11 saat önceASAYİŞ
11 saat önceASAYİŞ
11 saat önceASAYİŞ
12 saat önce
3
İDDİANAMADE TOPLAM 203 YIL HAPİS İSTENDİ…
573 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.