İlçe Sağlık Müdürlüğü Binası’nda çalışmalar sürüyor
Saffet Bozkurt, Kdz. Ereğli İlçe Sağlık Müdürlüğü Hizmet Binası inşaatında çalışmaların devam ettiğini bildirdi.
AK Parti Zonguldak Milletvekili Saffet Bozkurt, Kdz. Ereğli İlçe Sağlık Müdürlüğü Hizmet Binası inşaatında çalışmaların planlanan takvim doğrultusunda devam ettiğini açıkladı.
Karadeniz Ereğli ilçesinde yapımı devam eden İlçe Sağlık Müdürlüğü Hizmet Binası projesinde çalışmalar sürüyor. AK Parti Zonguldak Milletvekili Saffet Bozkurt, inşaatın planlanan program çerçevesinde ilerlediğini belirtti.
Milletvekili Saffet Bozkurt, kaba inşaat aşamasında sona yaklaşılan projenin 2026 yılı sonuna kadar tamamlanarak hizmete açılmasının hedeflendiğini ifade etti.
Yeni hizmet binasında faaliyet gösterecek 8 Hekimli 1 Nolu Aile Sağlığı Merkezi ile birlikte ilçedeki sağlık hizmetlerinin daha modern, etkin ve erişilebilir hale getirilmesinin amaçlandığını kaydeden Bozkurt, yatırımın Ereğli’nin sağlık altyapısına önemli katkı sağlayacağını belirtti.
GÜNCEL
47 dakika önceGÜNCEL
50 dakika önceGÜNCEL
52 dakika önceGÜNCEL
53 dakika önceASAYİŞ
56 dakika önceASAYİŞ
58 dakika önceASAYİŞ
60 dakika önceVeri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.