Kdz. Ereğli Belediyesi, arefe günü şehir mezarlığında mevlid-i şerif programı düzenleyecek. Başkan Halil Posbıyık, cumartesi günü saat 14.00’de düzenlenecek mevlid programına halkı davet etti.
Kdz. Ereğli Belediyesi, Kurban Bayramı arefesi’nde geleneksel mevlid programını şehir mezarlığında düzenleyecek.
Belediye Başkanı Halil Posbıyık, Cumartesi günü saat 14.00’de şehir mezarlığında düzenlenecek mevlid programına halkı davet etti.
Mevlid programı SBD TV’den canlı olarak yayınlanacak, mevlid sonrası halka ikramlarda bulunulacak.

GÜNCEL
11 saat önceGÜNCEL
11 saat önceGÜNCEL
11 saat önceGÜNCEL
11 saat önceASAYİŞ
11 saat önceASAYİŞ
12 saat önceASAYİŞ
12 saat önce