Kene paniği başladı… 2 kişiyi ısırdı…
168 okunma

Kene paniği başladı… 2 kişiyi ısırdı…

ABONE OL
Temmuz 30, 2024 12:31
Kene paniği başladı… 2 kişiyi ısırdı…
0

BEĞENDİM

ABONE OL
Reklam

Havaların ısınmasıyla birlikte park ve bahçe gibi açık alanlarda vakit geçiren vatandaşlarda kene vakası yaşanmaya başladı. Zonguldak’ın Kilimli İlçesi Karadon Mahallesinde bahçede çalışan 2 kişinin vücuduna kene yapıştı. Keneyi fark eden vatandaşlar hastaneye başvurdu. Hastaneye giden vatandaşların vücutlarından kene çıkartılarak taburcu edildi.

En az 10 karakter gerekli


HIZLI YORUM YAP