Havaların ısınmasıyla birlikte park ve bahçe gibi açık alanlarda vakit geçiren vatandaşlarda kene vakası yaşanmaya başladı. Zonguldak’ın Kilimli İlçesi Karadon Mahallesinde bahçede çalışan 2 kişinin vücuduna kene yapıştı. Keneyi fark eden vatandaşlar hastaneye başvurdu. Hastaneye giden vatandaşların vücutlarından kene çıkartılarak taburcu edildi.
GÜNCEL
1 saat önceASAYİŞ
1 saat önceGÜNCEL
1 saat önceASAYİŞ
1 saat önceGÜNCEL
1 saat önceGÜNCEL
1 saat önceGÜNCEL
1 saat önce
2
İDDİANAMADE TOPLAM 203 YIL HAPİS İSTENDİ…
565 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.