Düzce’de bir kişinin çöp konteynerini ateşe verip kaçması, güvenlik kamerasına yansıdı.
Olay, dün akşam saatlerinde Çay Mahallesi Saatçigil Caddesi üzerinde meydana geldi. Henüz kimliği belirlenemeyen bir kişi, yol kenarında duran çöp konteynerinin yanına gelerek içini kontrol etti. Şüpheli, daha sonra montunun cebinden çıkardığı çakmakla çöpte bulunan kağıtları ateşe verip kaçtı. Çöp konteynerinden çıkan alevleri gören bir vatandaş, çevreden edindiği su dolu kovayla yangını söndürdü. Yaşananlar bir iş yerinin güvenlik kamerasına yansırken, Düzce Belediyesi çöpleri ateşe veren kişi hakkında şikayetçi oldu. Polis, şüphelinin kimliğinin tespiti için çalışma başlattı.
GÜNCEL
28 dakika önceGÜNCEL
32 dakika önceGÜNCEL
33 dakika önceGÜNCEL
34 dakika önceASAYİŞ
37 dakika önceASAYİŞ
40 dakika önceASAYİŞ
41 dakika önce
3
İDDİANAMADE TOPLAM 203 YIL HAPİS İSTENDİ…
572 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.